Reklamace

Jak postupovat v této situaci?

Po doručení balíčku, prosím, zkontrolujte neporušený obal. Pokud je porušen, reklamujte to přímo u přepravní společnosti na místě. Pokud zjistíte chybu (množství látky, vadu látky nebo zboží,cokoliv co je špatně) v první řadě nám napiště na smiknu.to@gmail.com (ne vždy jsem u telefonu). Sepiště mi vadu, nebo co je špatně. Ozvu se Vám nejpozději do 24 hodin.

Reklamace nebo odstoupení od smlouvy?

Zboží je střiženo Vám na míru, takže není možné odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Možná je pouze reklamace - vada tisku, špatné množství, velikost atd.

Nelze odstoupit od smlouvy z důvodu nespokojenosti s odstínem, velikosti vzoru a vadě - jelikož vadu neskrývám a zboží je proto vystaveno se slevou tudíž o vadě jste obeznámeni.

Snažím se aby se tak nestalo, ale jsem také jen člověk a můžu chyby, vadu přehlédnout. Určitě ale vždy vyřeším vše k Vaší spokojenosti, protože ta je u mě na prvním místě a také se nebojte na mě kdykoliv s čímkoliv obrátit, budu se snažit Vám vždy vyjít vstříc. :)

Vaše Šmiknu.to :)